dag och natt kräm som jag bara älskar <3

Jag måste bara säga vad jag använder för krämer :D fuktighetskrämer och så till ansiktet^^ Jag är ju så jävla nöjd med de och man blir så vaker i ansiktet och len... det som jag iaf använder heter IMEDEEN Day care och det kostar ganska mkt men det är något som jag ger till förslag att tästa, den kostar nått på 600:- och så använder jag IMEDEEN Night care och den är då lite dyrare och ligger på en 700:- men även den är kanon bra ;) De går att få tag på hälsokostbutiker Life (= 

Nått man bara inte får missa ;) haha men nu så ska jag typ sova snart :D Puss <3



Kommentarer
Postat av: Eimi

Vad skulle du vilja ha för möhippa?



Love

E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0