090331

Hej igen^^ Jag mår ju bra och hoppas då att alla mår bre (= Eller hur mår ni alla? Själv så sitter jag i skolan och har konferens och reception och väntar på att få sluta så jag kan gå hem nu någon gång (A) har precis pratat med emil i telen :D Har haft religion provet också och det gick väl sådär men jag tror att jag klarade g-nivån iaf^^

Vet inte riktigt vad det kommer hända när jag kommer hem idag.. ska iaf plugga idag igen eftersom imorgon så har jag handels prov.... Hoppas att det går bra ;) Och på Torsdag så blir det att åka till falun (= ska vara hårmodel och ha 60-tals mode xD så det ska bli spännande och jag ska ju ha någon jeans dress och har ingen aning om hur den ser ut xD huhu läskigt... (A) men det slutar alltid bra hoppas jag ;) Och så måste jag nog boka tid hos milla å klippa mig eller nått sånt, iaf luggen :O den börjar bli väldans lång "/ Men vet inte hur jag vill ha luggen.. om jag ska ha lugg eller snelugg eller så "/ det är svårt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0