090320

Hejsan på er <3 Det här är då min outfitt för dena dag... en aning somrig och det kändes bra ;D vill ju ha sommar nu :D 



Min dag idag har väl vart en aning helt Ok.. var lite förbannad och sur imorse på teckenspråket... var så sur på läraren för att vi fick ett oförberätt test och vi har ju inte haft teckenspråk på 2gånger och efter som det bara är på fredagar som vi har det så blir det ju att man glömt en aning mkt saker! :O Men men vi skulle iaf ha det! KÄRRING... jag var så görbannad att jag inte kunde koncentrera mig på det 10första orden "tecknen" som hon visade men den så gick det väl lite bättre iaf! och meningarna gick ju iaf bäst XD 

Slutade sen så då vandrade jag emma å jennifer ner till station, de skulle då ta en buss hem och jag väntade på min buss som aldrig kom! :O så jävla irriterande så jag gav då upp att vänta efter en kvart! så då gick jag upp till mamma på affären och satte mig där å prata och vart bjuden på fika ;) mumms så slutade det med att jag vart kvar där och hjälpte till XD De är ju en som har sin Apu plats där hos mamma å det är ju Malinda som går en klass över mig (= välldans trevlig tjej är det iaf ;) Så vi skylltade om där så ni som är nere på stan någon gång kan ju kolla vad ni tycker ;) det vart iaf riktigt bra tycker ju då jag xD  men jag vart iaf kvar där till stängning men det tog ju ett tag innan mamma var klar med allt så vi kunde gå hem xD så nu sitter jag bara här och väntar på att emil ska komma (=  han sitter nu i blge å väntar på att tåget ska gå så han är här iaf vid en halv 9 (= 

skulle jag inte passa bra i dessa glasögon? haha XD 


men nu så ska jag nog gå ut och vara lite social med min mor eller syster å sandra som hon är med XD så puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0