090319 17 månader <3

Då är det då den 19 mars och det datumet så är det att jag å Emil vart tillsammans i 17 månader^^ alltså! allt går ju så himmla fort.. Kommerfortfarande ihåg när jag åkte upp till han första gången och vad mkt jag han med den dagen! :O först så var det ju skola så klart! sen så åkte jag hem och pratade med emil och kom på att jag kunde åka dit med Göran :O så då var det först in till stan för att fixa en bag för min var så sliten å så.. så pappa köpte mig en ny XD sen hem igen och göra mig ordning och så (A) sen så kom göran vid en 7 tiden... Åkte med hen och jag hade ingen aning om var han bodde! visste bara att det var vansbro xD Men som tur då var ju att sigge var med och så viste ju även göran vart han bodde XD Så göran stanade vid vägen och bredvid så var emils hus XD Kom ihåg vad göran sa till mig XD Att jag skulle komma hem å sova hemma hos han. att jag inte fick sova hos emil för han xD göran är mina lossas bröders pappa XD Men jag gick iaf ut ur bilen och ringde till emil att jag var  utanför nu! så han kute ner och öppnade och hans mamma var alldeles bakom och ville också med ut xD fast han puta bort henne och så, jag såg allt för de har ett fönster bredvid dörren och sen en spegel så jag såg i spegeln XD haha Så kom han ut, kramade mig så gick vi in.. jag var så jävla nervös så kunde knappt få av mig skorna utan att hålla på att ramla :O hihi sen så vare bara upp på emils rum och så kom hans syster ida in och frågade om jag tappad ett arband och jaa så klart så var det ju mitt XD haha känns inte älls som om det var länge sen :O gud xD fort tiden går :O 

en av den första bilden på oss <3 
Älskar dej och hoppas att du förstår det<3  


Nu så ska jag berätta om nått annat och vad som hänt mig idag och så ;D Skolan var ju lugn och en aning tråkigt! först så vare religion och sen idrotte, gick ju bra.. sen så vare handel och vi fick sluta tidigare så då gick jag å emma ner till gymet och tränade.. det gick ju bra som vanligt ;) väldans slut vart jag :O  sen när vi var klara så vare ner och duscha och det var fan riktigt skönt XD haha sen upp till stan å handla en varsin vasa macka och tugga på XD sen så gick vi runt och kickade på lite av allt möjligt XD 

Nu sitter jag hemma och bara undrar vad jag nu mer ska hitta på.. något förslag? humm... och så vart det att jag tog vinterjackan så.. men imorgon så ska jag fan ta vårjackan för det börjar fan bli för varmt med den jag har XD Och alla går ju i så söta sommarkläder så komnmer jag i en tjock jacka.. känns lite fel kan jag ju säga XD hehe 

Och igår så var jag och syster och sola och det var riktigt skönt (= får se när det blir att jag solar nästa gång XD men nu så ska jag typ kolla på nå film eller tv eller nått börjar få ont i huve så nu ska jag ta det lugnt och hoppa i nå mysbyxor och tröja... mm så mysigt å kanske varm kopp oboy :O hihi Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0