090312

Hejsan (= sitter i skolan nu och bara väntar! ska ha extra engelska halv 3! :O Fyfan.. tänk om jag skulle ha klarat av engelska A kursen så hade jag inte behövt sitta kvar här efter skolan ochha den skit lektionen! är så trött på engelska fyfan :'( 

Dagen idag då har väl gått bra och även morgonen.. var väl lite trött men inte så trött ändå XD Gick upp och så i tid... Haft religion och vi skulle ju ha läxförhör eller vad det nu kallas^^ men så vart det iaf inte för typ alla i klassen ville inte ha det så det vart flyttat till på tisdag istället (= Men jag kommer inte kunna det ändå :O huhu Skit svårt ju... Och så är det ju svenska prov på måndag! :O Men men, jag får väll allt se det positivt :D

Igår kväll innan jag skulle sova så pratade jag ju med min emil i telen (= Han är sjukis =( så jag hoppas på att han blir frisk så han kan ta å komma till mig imorgon (= Och det ska även bli kul att åka till stockholm imorgon XD haha flummflumm på bussen skulle jag kunan tro (A)

Och idag på idrotten så vare rullstolsbasket xD skit bra gick det och jag gjorde ju då ett antal mål ;) haha Men nu så vet jag inte vad jag ska skriva mer! :O Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0