090310 kl 20.10

Hejsan.. nu sitter man här igen och skriver lite =) Men det är ju alltid lite trevligt (A) Vet inte riktigt hur jag ska börja eller så :O Men någonstans blir det iaf... Vart i kupolen idag då med Emma och det var ju kanon kul :D Massa flumm vare på bussen dit kan man ju då säga :O vi kunde ju inte sitta stilla i någon sekund^^ 

  

  

Och jag kan ju säga att det var hur kul som hälls att vara där med henne ;D Sen så träffade vi madde å hennes mamma där, madde var där och fick två par skor :D hihi 

Vad tycker ni om mina nya jeans? 
Köpta från gina tricot 499:-


Köpte även ett par nya svarta tygskor :D hihi Och nu har jag inte så mkt mer att berätta så pusspuss 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fiiina jeans :D

2009-03-11 @ 15:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0