Ny vecka och solen skiner ;)

Hejsan kära bloggen^^ ;)

Känns som om jag har lite blogg torka!
eller kan det bero på att solen lyser och jag orkar inte sitta så mkt vid datorn och så har jag varit ute mkt i helgen! hihi Har ju vart ludvika festen så har ju kollat på en massa roliga band som spelat ;) hihi massa folk vare också =D

Ludvika festen... (Torsdag, Fredag och Lördag)
Var roligt och bra musik och mkt folk^^ Har kollat på Björn Rosenström, Billy mm de är bara de som jag kan namnen på så XD Men det var roligt... Var med kompisarna och älsklingen och även min kusin från stockholm xD roligt roligt ;) Hon skulle komma ner hit till en kl 20.00 på torsdagen men hon hoppa på fel buss från stockholm och hamna i örebro och fick ta ett tåg från örebro och hit så hon kom hit 21.45... så det vart en riktigt lång väg för henne XD Och det varmt hela kvällen så jag kunde gå utan jacka fram till en 11 och det var härligt =D

I lördas så var jag och älsklingen på thai boxning och det var väl lite kul att se men tror emil tyckte det var roligare XD Han är ju sugen på att börja på det!
Men  det visar sig vi har väl allt våra små planer ;) hihi  Insläppet till thai boxningen var kl 16.00 och matcherna började 17.00 så vi fick sitta ett bra tag och vi hade ju "vip" biljeter så vi fick ju sitta alldeles vid ringen xDsån tur hade vi för min mamma sponsrar perrys gym så hon fick biljeter till det så då fick vi bra platser så det var kul det ;) haha

Nu har det kommit kunder i omgångar så jag har inte hunnit lagt ut det här inlägget eftersom jag inte blir klar med det men nu börjar det närma sig sitt slut! Och så tänkte jag mig nu snart ta och äta, har kyckling, ris och currysås =D mumms (A)





Igår var det ju så fint väder så vi åkte iväg, jag mamma, cassi och älsklingen till sligen för att bada och så var vi förbi och kollade på "gården" som vi snart ska börja bygga på (= Så igår tog jag mig mitt första dopp för iår ;) skönt vare =D Och Emil var också med och bada och vi två var i längst ;) haha

Men nu så ska jag äta mat ;) Puss <3
Ha en bra dag ute i solen ;)

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

samma här. komme rju jobba hela sommaren, men sen börjar jag ju plugga så de får de väl vara värt :) pengar är ju aldrig fel.



vad är de du jobbar med då?

2009-06-29 @ 19:10:03
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0