Dagens komiska händelse!

Nu ska jag berätta dagen roligaste händelse^^ ;)

Igår kom det in e "utläning" 
han pratade engelska och jag försökte hjälpa han och pratade tillbaka engelska och det gick ju bra ;) Hans fråga var då om vi hade någon kabel som gjorde hans utländska stickprop till svens så hans laptop skulle funka! Vi har ju inge såna kablar men mitt förslag var ju då att byta enbart stickpropen och han köpte en sån men han var lite skeptiskt av att kapa data sladden!

Idag  var han tillbaka och hade två till kompisar eller va det nu var och skulle också ha en varsin stickprop så hoppas att han fick till det eftersom han var med och de andra två skulle också köpa en sån ;) haha Och de var ju lite roliga och fråga om vissa ord hur man säger de på sveska^^ Han undrade bla hur 15 utalades på svenska och han lät en aning rolig när han sa de XD haha Låter inte så kul men det var roligt  XD haha är inte någon bra berättare ;)


Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

Nu är jag så gott som back on track. Har varit mycke jobb + för mycke sol och trevliga aktiviteter, men nu har jag saknat bloggen länge nog. Hur är det med dig nu?

2009-06-24 @ 17:34:31
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du bli länkad i min blogg hela sommaren?



Anmäl dig då i mitt sommarbloggsinlägg.

imorn väljer jag ut 5 finaliser så skynda dig ! ♥

2009-06-24 @ 18:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0