jobba och fixat naglarna ;)

Hejsan^^
hur mår alla? ;) nu sitter jag hemma hos pappa med kusinerna och kollar på film (= hihi

Idag så ar jag vart och jobbat och så vart det även en del shopping innan jag börja och efter XD
Köpte lite pärlor och sånt till naglarna och nagelak och så köpte mig lite smink och en tjol =D as nais ;) Jobbade bara 2 timmar idag (= sen när jag kom hem så började jag med att fixa naglarna ;) de vart väl helt ok men är inte helt nöjd xD haha men men får göra de bättre nästa gång istället XD

Så här såg ju då jag ut idag XD


Så vart då naglarna (=


Ska ladda upp bilderna från Ledin igår men det är bara att kameran är urladdad XD hehe Men det kommer bli snart iaf ;) Och imorgon åker jag till Vansbro (= <3

Men nu så ska jag ha en trevlig kväll med kusinerna och film mys och god mat =D hihi Puss

Kommentarer
Postat av: nadja

ja ellerhur :) skulle va jätte kul!

2009-07-25 @ 22:07:47
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0