Gud jag är dåligt på att uppdatera^^ Får skärpa mig nu! hehe

Hejsan alla söton som finns här ute i bloggvärden och kikar runt ;) 
Hoppas ni alla mår bra nu iaf ;)

Själv så sitter jag häär hemma och har precis testat min nya klänning som kom från Nelly idag ;) as söt =D Och passa bra ;) Och så sitter jag och diskuterar lite på msn, alltid trevligt ;) Ska lägga in en bild på vad det är för klänning som jag nu har fått hem =D Och den andra klänningen som jag beställde förra veckan, på onsdagen fick jag hem i Fredas och den passa också bra och vart super snyggt med klack ;) Mumms på det^^ synd att jag inte tog nå kort på hur snygg jag var men så äre när man tappat bort kamerasladden^^ så får väl skylla mig själv! Kanske köpa en ny sån? ajaa ska nu visa klänningen som kom hem till mig idag^^ 

Den här söta kllänningen har jag beställt hem nu ;) mumms <3
Fast lite för stor var den runt mage och rumpa, men jag dör inte av det ;) 

Och så har jag hittat en massa annat smått och gått från Nelly som jag skulle vilja beställa hem nu xD Så får se om det blir så eller XD 

En sån här söt mössa ex... skulle inte vara så dumt XD 
Bad hair day!  69:-

Den här tube toppen skulle inte alls sitta illa, as snygg =D 
199:-


STRAPLESS BRA SILICON....
Skulle skarpt vilja ha den och är as sugen på att beställa hem en sånn så slipper man alla dessa bh band som gör en tokig!
Min fråga! Är det någon som vet om den fungerar bra? För och nackdelar?

De var då en del av allt som jag skulle vilja ha men det finns ju så mkt mer :O herregud^^ 

Idag så har jag vart och jobbat som vanligt! Och på fredag är det min sissta dag ;) känns så bra =D Sen blir det pengar pengar och en massa shopping med Nadja ;) haha eller hur? Även idag så tok jag mig i kragen och gick ut och sprang^^ Tog ju så klart med hunden men tror ni hon ville följa med? hon tvärstannade på gångvägen och vägra ta ett steg till så fick stå och ropa på henne och locka.. Men hon följde med men hon var minns 20m bakom mig hela tiden^^ jävla hund XD Men hemmåt så gick det lättare! haha 

Men nu så ska jag göra mig klar för sängen ;) Puss <3

Kommentarer
Postat av: nadja

klart det ska bli shopping, det är bara förnamnet ;)

2009-07-22 @ 22:55:00
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: nadja

ja klart vi gjorde de lilla du :) de va trevligt! trodde du jobbade på elgiganten där uppe först ;o där vid lyviksberget eller va de heter :p

2009-07-22 @ 23:07:28
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: emma

hihi

2009-07-23 @ 01:10:58
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: nadja

jaa jag vet . men jag hade för mig att du har jobbat på elgiganten? det har du väl förut? :p

2009-07-23 @ 10:30:16
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: nadja

haha aha :p

2009-07-23 @ 11:11:45
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ah shit läskigt, jag tänkte beställa den översta klänningen igår och den vita mössan haha :D men jag blev snål (;



den axelbandslösa Bh äger, jag tycker den är superbra, asså man tror att man ska känna sig naken under, men det gör man inte :O :)

2009-07-23 @ 11:35:45
Postat av: CASSI

beställde du de där igår nurå? :D:D

ÄLSKAR DIG <3

2009-07-23 @ 13:19:10
URL: http://caassandraa.blogspot.com
Postat av: Evelina-Tävling!

jätte fin klänning :D skulle också vilja ha en sådan bh :D

har du inget att göra så kolal in min tävling :D

kram

2009-07-23 @ 20:21:21
URL: http://silverninas.blogg.se/
Postat av: sandra

sån där mössa har ja åxå kikat på :) haha

2009-07-25 @ 22:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0