träffa älsklingen imorgon <3


Äntligen så är man hemma och får ta det lugnt, är fortfarande trött i kroppen. Efter skolan så har jag och sandra gått runt lite hit och dit! :) trevligt :P sen så efter hon skulle med bussen så gick jag lite själv! var in på hemtex och köpte 3st kuddar som jag ska ha på min säng XD haha knäpp eller? de var så fina så jag var tvungen (A) gått runt på stan en väldigt kort stund med mamma när jag väntade på att pappa skulle komma. så var jag cassi å pappa upp til elgiganten och hörde om min mobil var klar eller vad man ska säga, men jag fick iafal bekräftat att jag ska få en ny. men de på sony eriksson ska kolla igenom den å så "/ så det skulle ta ett tag till och den har vart inlämnad i 1månad! :O

Men nu ska jag vara en as duktig flicka och hjälpa pappa med maten ;) PUSS <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0