sova?

Nu sitter jag här! klockan är 00.54 och jag vill sova, men kan värkligen inte somna! så jävla iriterande! grrr
Jag som tänkte lägga mig tidigt så jag satt på en film och kröp ner i sängen lite efter 9 och somnade, sen vaknade jag av att filmen sluta å då kunde jag inte somna om! USCH.... har försökt sova men nu ger jag nästan upp! kl 12 så ska jag å Emma ta bussen till blge ;D haha ;) trevligt XD 

Jag vill åka snowboard! 
har komit på att jag ska prata med pappa å höra om vi kan åka till rome alpin å åka på lördag (A) det tyckte jag var en as bra idé xD så ska prata med han imorgon :D 

Ne nu ska jag göra ett nytt försök med att sova ;D puss<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0