sova sova

sitter här nu igen! det är söndas kväll och jag har jävligt tråkigt! 
sitter bara och väntar på att jag ska gå å sova! försöker hålla mig vaken för att jag ska kunna somna så jag inte bara ligger å vrider på mig! klockan är snart 12 så ska börja göra kväller och så sen sova :D så det ska bli så skönt så ;D men först så kan jag ju berätta lite om vad jag gjort i helgen :D

Fredas:
var i skolan, tecken språk och det gick ju bra :D sen slutade vi och jag gick ner på stan helt själv eftersom alla dissade mig kändes det som XD eller aa, emma och jennifer drog vid lunch eftersom emma skulle till örebro och sen så drog sandra för hon skulle på någon övning och sen så drog bell också XD men jag överlevde så klart ;D så gick ner på stan å hade väldigt tråkigt! väntade på att klockan skulle bli mer så att emil kunde komma :D tillslut så gick ju jag hem och väntade istället XD sen så kom emil :D hihi.. vi åkte ut till pappa och tänkte vara där under helgen bara för att robban skulle ha lite folk här hemma och jag orkar inte vara bland alla hans små "fjortiskompisar" taskig jag är men det ville jag inte! fyfan! 

lördas:
gick upp lite sent men det var inte allt för sent iaf som vi brukar vakna ;D gick upp och så märkte vi att det var inte ett ända lik i huset mer än sigge som satt å spela dator så XD vi kollade på tv och mystre framför tven sen så gjorde vi mat! ;D efter maten så tog vi på oss en massa varma kläder och gick ut å lekte med min lilla vovve disse ;D kastade snöbollar och hon kutade som en dåre xD och vart helt blöt och massa snö klutar i pälsen, men hon hade sin jacka på sig iaf ;D sen gick vi in och värmde oss under täcket i soffan ;D sen så hände det inte så mkt mer intressant under den dagen XD kollade även på tv med cassi å andreas ;D 

Idag "söndas": 
vaknade änu tidigare idag och så kom jag på att man inte ska väcka emil med att tända å "skrika" för att väcka han^^ man ska börja prata lite med han och sånt och det gick mkt bättre än när jag brukar tända och dra av täcket å massa sånt XD haha det är så massa mys med att vackna upp och så ligger emil där bredvid (A) blir så glad av det <3 sen så åkte han hem, han åkte bil den här gången XD sen åkte jag å cassi hem till mamma och det är här jag sitter nu! 

men nu är klockan någon minut i 12 så nu ska jag göra mig ordning sen sova :D puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0