Söndag!


I helgen så har jag vart med Emil :D massa mys har det ju blivit kan jag ju säga <3 I fredas så var vi bara hemm aoch myste typ. Fast när emil kom hit så gick vi en liten vända på stan och sen till donken för han var hungrig... sen mot kvällen så vart vi bjudna på pizza av mamma å anders å det var ju gått gått :D 

i lördas var det då dags för mamma å alla dom att åka till Thailand" skulle också ha viljat följa med men så vart det ju inte så det var ju trök "/ Och de fick veta att deras plan var försenat i 4 timmar, så tur var ju att de inte han åka injnan de fick veta dt så då vart dom kvar hemma lite längre ;P senare på kvällen så kom emelie, millan å sibban hit sen så skulle vi på bio :D Benjamin Button otroliga liv, och johanna, frippe och crillo träffade vi vid bion :D Filman var väl bra men så jävla lång! de skulle kunnat gjort den lite kortare fast med samma innehåll :P men men, det var iaf mysigt att gå på den :D sen så var det hem och mysa med emil :D hihi<3 

Idag så har vi inte gjort så mkt :D vaknade och sen så gjorde vi pannkakor till frukost och sen så myste vi framför tv och kollade på en film :) sen så åkte emil hem ganska tidigt! trök men jag klarar mig, sitter helt hemma själv i det här stora huset XD läskigt! fast har typ tänt överallt! 

skola imorgon och jag känner verkligen för att inte gå dit för jag är så jävla förkyld! :O fyfan! och så är vi lediga på torsdag så det kommer bli en ganska kort vecka tror jag XD 

Och så kanske jag åker till älsklingen på onsdag för då slutar jag ganska tidigt och så är jag ledig på torsdag :D  men nu har jag inge mer att skriva tror jag! puss <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0