plastikkirurgi


Det var nyss en som ringde till mig och frågade om jag hade tid att åka till falun på onsdag 15.30 för då har de en plastikkirurgi där som ska kolla och ge mig mer information om mitt ben och så :D Hoppas det blir bra och hoppas att det kommer bli snart jag får göra en opperation eller vad det nu heter :D

 Den som inte vet det så har jag en kärlmissbildning i mitt högra ben. Jag får ont när jag tränar och kan knappt gå på det dan efter, kan även få ont så jag knappt kan gå när jag har suttit en lång stund! Och ibland får jag svårt att sitta i trånga utrymmen när jag har ont XD haha men nu snart så hoppas jag att det kommer vara borta och att jag kommer bli bra :D 

HIHI puss på alla vänner och en massa kärlek till Emil <3 OBESKRIVLIGT vad ni alla betyder för mig <3 

Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas du får opereras snart! :)

2009-01-19 @ 22:54:56
URL: http://madde91.blogg.se/
Postat av: Sara

Heej!

Jag läste om att du har en kärlmissbildning i ditt högra ben, vilket jag misstänker att jag också har. Därför ville jag bara skriva och fråga hur gick det för dig. Opererades du? Har du fortfarande ont? Kan du gå o stå som vanligt? Jag skulle uppskatta om jag fick svar. Skulle vilja prata med någon som har något som liknar det jag har.

2011-01-01 @ 17:44:24
Postat av: Emmis

svar Sara; Jag har inte oppererat mig än! Jag har skjutit upp det och ska väl snart göra det! läkarna säger att det inte kommer göra så ont och att jag kommer nog inte behöva gå på kryker eller så häller! Det som är knyxet är ju att det är så pass ovanligt! När jag kom in med det var jag den 3e som hade artärisk missbildning. så vet inte om kärl och artärisk är lika för det jag har är välldans ovanligt! Men men det löser sig alltid =D

2011-01-01 @ 21:10:40
URL: http://flickanemmis.blogg.se/
Postat av: Sara

Okej okej. För jag har opererat mig två gånger redan, eller så kallad embolisering, då "limmar" dom ihop dom sjuka blodkärlen med en spruta. Dom sa att jag ska kunna gå och inte behöver kryckor till mig med. Men jag fick gå i kryckor i över två veckor och kan inte stå rakt med benet fortfarande idag. Hur är det för dig? Är intresserad av att veta hur det är med ditt ben när du inte har opererat dig än..

2011-01-02 @ 11:13:42
Postat av: Emmis

svar; jahaaa aj då "/ eller va drygt! Det de ska göra på mig är att ta bort ådrerna som är onödigT! Jag harett överfklöd av de i mitt ben och det är en enda trasel så blodet kommer inte fram som det ska. så massa sånt! Så de ska änta vända något som förstör ådrerna! Men det var så nytt så de höll på att försöka få fram en bra metod så de använder mina bilder till forskning (= Men hoppas inte det blir nå krångel efter opperationen :O

2011-01-02 @ 16:41:04
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0