jag har vart kanon bra idag ;)



En sommarbild på mig å syster ;) 

Idag har jag vart i skolan och det gick ju bra! :D hade matte sen slutade jag! fast några i klassen hade ju engelska så då var jag med dom och pratade lite med britt och hon var nog inte så glad på mig bara för att hon inte sett mig på stödengelskan på flera månader xD den som inte vet det så har jag ig i engelska A och nu håller en del av klassen på med engelska B... istället så har jag konferens och reception :D funkar det också! ;D men iaf... så jag var med inne på der5as lektion och så fick jag en bok som jag skulle jobba i... men iaf så ska jag försöka ta tag i engelskan nu så jag får mitt G som jag vill ha :D 

Efter engelskan så slutade resten av klassen så då vandrade vi ner på stan eller, aa typ, vi gick in på vero moda sen vidare till Mcdonalds och köpte mat :D mumms, det var så gått och jag var hungrig... 

sen så gick jag hem och la mig vid soffan och läste boken som jag var å lånade idag! aså fyfan va jag är duktig! :O la mig och läste i den och har kommit till sidan 41^^ :O och det duktigaste av allt är ju att den är på engelska :D haha good work for me! :D 

Sen så väntade jag tills klockan vart lite efter 2 för då skulle jag gå och presentera mig för min handledare på statiol och höra vilka tider och så jag ska vara där ;D jag ska vara där på APU i 2veckor och hoppas på att det ska bli riktigt kul ;) 
Fick ganska bra dagar^^ iaf någon xD 

Måndag 8.30-14.30
Tisdag 12.00-16.00
Onsdag 8.30- 14.30
Torsdag 13.00- 19.00 
=D

Och på fredag så ska jag till mitt ival ;D 

Kan ju också säga att jag inte hade den perfekta morgonen xD cassi kom in i rumet och fråga när jag började! jag svarade att jag börjar som vanligt! hon ba sa att klockan var 20 i 8! :O panik eller? hade 10 minuter på mig att göra mig klar och så! herregud xD men jag hann ;D mötte sandra vid stationen typ prick 8 för då skulle vi iväg på en liten hemlig sak (A) hehe fast det är ju några som vet om vad det var XD kom typ 5min försenad till matten så förlåt Emma (A) ska aldrig hända igen.. bara för då tar lotta kåll på henne å det vill man ju inte^^

Och nu för ett tag sen så plockade jag upp ur diskmaskinen och när jag stälde mig upp så slog jag i huve i det där jävla skåpet så nu har jag huvudverk och säkert en ond bula i huve^^ 

Och förlåt att det kanske inte är så intressant men det är iaf min dag XD och så har jag kollat på next topmodel och även somnat i soffan XD ajaa onödigt vetande så puss puss <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0