Trött i hela kroppen :D

Hejsan! vart en tidig dag idag^^ Gick upp 06.30 eftersom jag skulle vara hos therese vid 9 tiden ;D Pappa var här halv 9, han skjutsade mig till Gonäs XD alltså hem till Therese :D Och i Fjällberget var det riktigt kul och jag har inte stått på brädan på hur länge som hälst! :O åkte inte en ända gång förra vintern! :O  Under första åket så var jag då väldigt nervös men det gick ju as bra ändå XCD huhu ramlade inte en ända gång då men det vart någon vurpa senare när jag ska börja "hoppa" lite smått och tästa olika saker som jag har kunnat tidigare, men då ramlade jag bara xD Men ingen skada^^ Det var så kul att äntligen få åka snowboard.. :D hihi har saknat det xD men nu har jag ju äntligen fått åka :P Och så var ju Thereses lilla syster med XD hon tränade först i början av dagen men sen så åkte hon med oss :D

När vi kom hem till Therese pappa igen efter en hel dag åkande så var jag skapligt trött och ont i benen XD Somnade när vi började kolla på en film :P sen så kom therese mamma och hämtade oss och så släppte hon av mig hemma hos mig XD det var allt snällt gjort :P



  

  

 

Tack för en riktigt trevlig dag :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0