Tränat ;)

Hejsan^^ har precis kommit hem från träningen ;D Jag å Emma har vart så duktiga och vart å tränat idag XD hon hade möte med Patrik och genomgång av hennes maskiner XD hon fick exakt lika som jag har XD eftersom det kannske är lite roligare om man har lika och ska träna ihop XD Men det vart ju as bra och vi har bestämt oss för att träna två gånger i veckan! tisdagar och torsdagar ;) Det var jobbigt att göra alla övningar men nu jävlar ;) jag å emma ska vara så snygga till sommaren :D hehe Mer vad som kommer hända dena dag vet jag inte^^ har iaf lovat att jag ska städa på mitt rum xD 



När jag kom hem så var disse så go och ville mysa å sånt XD först så försökte jag få ut henne så hon skulle kissa men jadu, tror hon gjorde det iaf XD 

Puss

Kommentarer
Postat av: nadja

bra emmis med träning :D jag har gått promenader från dagiset och hem till johan på min prakik istället för att ta bussen ;) nu när jag inte har tillgång till gymmet eftersom jag inte är hemma ;)

2009-02-19 @ 18:28:05
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0