Tisdag^^

Idag var det ju inte då en vanlig dag i skolan (= Det var nämligen kärleksdagen ;) Vi vart indelade i grupper och så var det några som ledde vår grupp som var riktigt roliga ;) Vi gjorde en massa olika pjäser om kärlek, känsla och en sånt! Men det var väl lite pinsamt men ändå kul.. man fick ju hålla på att skämma ut sig mot folk som man aldrig tidigare har pratat med XD men det funkade iaf :P 

Var väldigt trött imorse när jag gick upp men jag kom upp ändå ;) Som vanligt så kommer jag altid upp, hihi Efter skolan så vandrade vi runt lite på stan och så gick vi å fikade, jag åt en semla och dragt vatten :D duktig jag är? ;) 

Sen så tog jag samma buss som madde fast hoppade så klart av i sörvik å gick hem, kallt vare iaf XD Sen så la jag mig i soffan, fast först så hämtade jag mitt täcke å så råkade jag somna xD hehe men men jag var ju trött :D Nu sitter jag bara här och vet inte vad jag ska göra härnäst! Sitter å messar med madde om en massa skit xD huhu^^ Och så kan jag ju säga att madde passade as bra i sin nya hårfärg :D 

Nu vet jag inte vad jag ska skriva! så puss<3 

Kommentarer
Postat av: Madde

nej men tack gumman!

Jadu, den där "skiten" orkar vi inte med !

2009-02-17 @ 22:35:26
URL: http://madde91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0