Rosa mobil nu^^

Vaknade och var väldigt trött men gick upp gjorde mig ordning sen så var det bara att gå till bussen! Missade första bussen men som tur va så kom jag på den andra! Men det var väl inte direkt den nödvändigaste dagen^^ började då med att jag gjorde ett prov och det gick väl ganska bra! Sen så satt vi i aulan i över en timme och det var så jävla onödigt! 

Sen så åkte jag å mamma å hörde om min tele hade kommit och nu har jag äntligen fått den :D wiee hihi så glad jag blir och jag tycker den funkar as bra och är as glad att jag valde en rosa för den är riktigt mkt snyggare :D Lagt in en massa låter nu också på den ;D 



Men nu ska jag försöka plugga till handelsprovet som vi ska ha imorgon så jag får hoppas att det går vägen ;D men det brukar ju inte vara så svårt ;D Men men.. nu ska jag gå.. Puss 

Kommentarer
Postat av: Sandra H

haha Snygg mobil emmis :D vilken tur att du redan kan med mobilen för du har ju övat på min :P hehe den rosa va ju också fin har inte sett den förut ju :)

2009-02-19 @ 16:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0