Ny dag, ny vecka!

Vaknade och det var ju inge problelm (= mamma å alla kom hem vid 1 inatt... jag försökte hålla mig vaken så då slutade det med att jag startade en film Wild child... den var riktigt bra XD haha eller rolig iaf ;D och det var ju trevligt att mamma å dom kom hem för nu slippar man ju inte göra maten XD hehe



Om den här dagen så har jag hitils vart duktig :D Gick upp i bra tid och behövde inte stressa och han även prata med mamma innan jag skulle gå (=  Och av mamma å anderas så fick jag en as stor väska som man kan böra men även dra fram en sån där sak som det finns på resväskor och en as söt plånbok, fick även en ny klocka och två styckna kuddfodral i brunt och grönt^^ de var så jävla läckra :D 

Bilder på min snygging hund i min nya stora märkes väska ;) haha 

         
    

Ska visa er de andra som jah också fått av dom :D 

      

Men iaf så har dagen varit bra (= statioil gick ju bra, fast känns som om de kör med en så mkt "/ drygt.. och så var det värsta jävla bitchen som jobbade där... typ 19-20 år och hon var så jävla bitchig och förjävlig! Och till lunch idag så vart det att äta på donken med Emma :D hehe det var trevligt ;) Först på förmiddan så kom Tom in och köpte korv XD sen så kom mamma in och köpte korv, sen så kom pappa och kolla om jag gjorde det jag skulle ;) så stod jag och prata med han xD sen så slutade jag lite efter halv 3.. då gick jag hem och så åkte jag och mamma å handlade på en gång XD trevligt :D 

kanske skriver mer senare.. har inge mer att berätta på minnet nu XD 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0