Jobba eller inte?


Sitter hemma nu, har lunch^^
Allt har väll gått bra som det ska och så (=
Sen när jag var på väg hem nu så kollade jag på mobilen och såg att jag fått ett sms av Anna :D och det stod om jag är intresserad av att jobba varannan lördag på Elkedjan... och jag vet inte hur jag ska göra så måste fundera över det! Men vi får se hur det blir men ska fundera på det :D och det skulle ju inte vara helt fel att få in lite mer pengar i månaden ;) hehe 

Men nu ska jag nog ta å göra lite mat eller värma nått XD så hare bra.. och nu när jag kommer tillbaka till statoil efter lunchen så är det bara 1timme och 30 minuter kvar xD hehe ;) Och så får vi hoppas på att pappa kommer in och ger mig pengar för det behöver jag XD Måste fylla på mitt busskort och så ska jag ju klippa mig på fredag ;) 

Min pappa är BÄST <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0