Idioter man bor med^^

Det är ju så jävla irriterande och det gör mig så jävla tokig! Den som inte vet det så sammlar jag på 10 or xD Och jag har 32 styckna och idag när jag skulle lägga i några fler så tyckte jag att det var lite väl några i! Hälde ut alla och räknade.. jag hade 24 styckna kvar! :O det är ju helt sjukt.. någon har tagit 11 styckna 10or och det är ju fan 110:- Blir så jävla arg och det är ju någon i MIN familj som går och tar hela tiden^^ kan någon förstå hur jävla förbannad jag bli? GAAAA 

Så när jag la märke till det så skickade jag ett sms till mamma och sa det och hon svarade då att vi skulle ta upp det för det är absolut inte första gången någon gör det! Fast nu är alla i remshyttan och grattar jörgen. Så jag får väl vänta till alla dom kommer hem så ska mamma fan prata! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0