Hejsan!

Hejsan.. ny dag nya möjligheter ;) huhu
Sitter i skolan har precis gjort ett litet prov och det hoppas jag väll att det vart bra! men man kan ju aldrig vara säker XD La mig i går ganska tidigt men kunde inte somna så lätt, låg och tänkte och en massa sånt! Sen så ringde jag Emil så då låg vi å pratade och det var ju mysigt för det vart en massa att prata om XD haha

Idag så vet jag inte direkt hur allt bli! kanske fika, kanske inte. det beror ju på om det är någon som kan å så (= sen så ska jag hem till mamma en stund måste hämta nå kläder som jag ska ta med mig til Pappa xD Och snart är det helg, redan onsdag och sen så torsdag och fredag sen så har vi lov^^ det ska bli så jävla skönt och det behövs tycker jag :D hihi

Nu ska jag väll bara sitta här och göra absolut inget! eftersom vi gör så mkt på den här lektionen. mäst sitta vid datorn! men men det är ju aldrig fel det häller och så har jag bestämt mig för att jag ska försöka somna tidigt inatt :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0