Godmorgon!

Har precis kommit upp ur sängen... Har legat och kollat på Bolt (= Han var ju så söt XD men jag tyckte inte att filmen var så "kanon" han var mäst söt xD Somnade väldigt tidigt igår kväll^^ Somnade alldeles vid 12 och det tycker jag är tidigt eftersom man har lov XD men det var skönt att sova :) Vet inte riktigt vad jag ska göra idag men nått blir det iaf ;D kanske ut och gå en lång promenad? vem vet  =D Eller kanske tjata på Emma att hon ska komma hit så vi kan gå å träna XD Men jag har fortfarande träningsvärk men jag kan ju träna ändå ;) huhu 



Skönt med lov kan jag ju säga. Men har inte träffat emil på en vecka... Men han får väl själv ta isiativet och komma... Om han vill spela under lovet så varsegod^^ Ajaa jag ska inte börja deppa över det... 

Puss 

Kommentarer
Postat av: nadja

därför ska man träna för att få bort träningsverken ;)

2009-02-25 @ 20:28:30
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0