Feedag :D

Hejsan :) nu ska jag skriva lite här om vad jag gjort under denna dag :D
Allt började ju då med  att mamma kom in och frågade när jag börjar idag! och jag svara att jag börjar som vanligt! Hon sa men klockan är ju 10 i 8! :O jaa vad ska jag säga XD ny mobil och nya funktioner XD haha vet inte riktigt på vad jag ska trycka xD men då gick jag iaf upp, gjorde mig ordning väldigt fort så skjutsade mamma upp mig till skolan så jag kom inte en ända minut sen ;D fan sp duktigt ;) 

Gick bra på teckenspråket, vi fick ett oförberätt prov, och det gick väl ganska bra det med (= fast det var inte riktigt ett prov det bara att vi skulle se vad vi behövde träna mer på :P Och på lunchen så åkte jag emma å jennifer ner till donken och åt mat XD och sen till lyviksbärget och köpte godis och även en tidning xD huhu :P 

Efter vi slutade å så, så gick jag hem till Therese, har inte träffat henne sen jullovet XD så det var ju kul att träffa henne XD huhu vi kollade på film och så :D sen så hörde hon med mig om jag skulle vilja följa med å åka skior XD och det ville jag ju göra :O så snakade lite med emma och hörde om vi skulle kunna åka till blge på söndag :O och det kunde vi, emma är så snäll <3 Så imorgon bär det av och åka skidor, eller aa jag åker ju bräda så xD 

Och nu när jag kom hem så kom jag in på mitt rum och så låg det ett litet paket på mitt skrivbord xD det var ett halsband i det XD har fått det av mamma eftersom hon tappade bort mitt när hon lånade det XD så jag fick ett som liknade det :D Tackar så mkt mamma <3 

Men nu så ska jag försöka hitta allt som jag behöver imorgon XD vet iaf att pappa kommer imorgon bitti med mina skid byxor eller va det nu heter XD haha 

   

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0