22 februari

Hejsan (= kanske inte var så länge sen jag skrev men nu ska jag iaf skriva lite till :D har väldig träningsvärk i armar, ben ja typ hela kroppen :O Har ätit smörgostårta :D och jag älskar det så det var ju grymt gått :O huhu Och så har vi i familjen haft en liten diskusion om hur vi ska göra med städning och så för dom anser ju att vi är dåliga på att hålla ordning på saker och hålla det rent :D men iaf så gick det ju bra.. Och så har vi fiksat  så vi har typ "mat dag" jag ska göra mat på måndagar XD huhu men det ska nog gå bra ;) Det får väl bli nått lätt skulle jag kunna tro :P 

Och så tog jag insiativet och badade Våran lilla vovve Diesela :D hon var så duktig men blött ner mig när hon ruskade på sig xD och efter duschen så får hon ju såna där idiotryck så hon bara kutar och kutar.. ;D Men nu iaf så sitter jag här och väntar på att något ska se, men dt värkar som om att det inte kommer hända nått! humm! Och så blir det kanske Gyma imorgon med Emma xD det visar sig ;D 

 

 

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0