skola och jobb! kul?

Sitter iaf här nu! Emil kom hem igår kväll så fick vara själv 1 natt så det gick bra men men! inge kul att sova själv XD Och under lovet kommer jag få sova själv många nätter :O För då åker Emil till Vansbro.. och jag måste vara kvar i Ludvika för att jobba och sköta katten!

Min dag i skolan har iaf gått bra ;) Pluggat as mkt på sista lektionen så är as stolt över min insatts ;) Och så fick vi tillbaka ett prov som jag gjorde för typ 2veckor sen! Fick iaf tillbaka det och det var väldigt bra resultat^^


Skit bra va?
Emmas, Mitt, Maddes och Sandras
Gud va vi var glada ;) haha IG! :O fyfan...



Min morgon sög imorse :O "stress idioten jag"
Gick upp halv 7, hade ju inge brottom "tänkte jag" min körlektion börjar ju vid en 08.00 och så kollade jag i säkerhet i kalendern men fatta inte vad jag själv hade skrivit^^ så kollade på lappen jag fått av trafikskolan med alla mina tider så står det 07.00 shiit..... klockan var då 06.59 huhu Försenad? Slängde på mig kläder "han inte få på mig strumpor så fick bli mina uggs" tog cykeln och trampa på så ut i helvete och så ringer telen och det är ett okänt nummer å jag svarar med ett flås - Är på väg! haha var min körlärare =D  Men jag han köra iaf men lite försenad var jag allt ;) Så stressig morgon jaa! Efter lektionen var jag ju tvungen att cykla hem och ta på mig ett par strumpor och så! Sen gick jag fort upp till skolan ;D

Jobb tider! den här veckan
*Idag -14.30-18.00
*Torsdag -senast 13.00-18.00
*Fredag - 10.00-18.00
*Lördag -Tagit ledigt! MÅSTE PLUGGA

Men nu snart ska jag börja med mat ;) blir den där goa Thai woken ;) mumms <3 hihi hörs senare! Puss <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är så duktig som jobbar å pluggar å står i (: <3

2009-12-09 @ 19:46:55
Postat av: Johanna

men vad har ni för en psm lärare egentligen :S

2009-12-09 @ 19:49:22
Postat av: Johanna

pms*

2009-12-09 @ 19:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0