Ledig från jobbet idag ;)

Jaa gud va härligt ;) kan allt vara skönt att ha lite ledigt! hihi Men kul att ha jobb också eftersom studiebidraget kommer man ju ingen vart med "/ helt värdelöst! haha Så idag har jag lagt ner tid på körskolan och pluggat teori som en apa^^ Och pratat med Fillan ;) Vi stöter ofta på varandra där XD Kul att träffas iaf eftersom det är så sällan (=

Efter körskolan vart det stan med älskii och kika och så! hihi men fyfan va kallt det är ute nu :O hittar inte mina vantar! så fick jag ett par av mamma när jag gick förbi på hennes jobb och så glömmer jag de där ändå :O så frös ändå! klubba som jag är!



Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag hade det jätte mysigt i helgen :D första advent älskar jag =) nu är det bara att längta efter andra advent haha :P

2009-12-01 @ 22:33:11
URL: http://silverninas.blogg.se/
Postat av: Trees

SKÖNT Vart jobbar du när du inte går i skolan?:)

2009-12-02 @ 00:02:33
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0