Jobbar!

Nu sitter jag här idag igen^^ trött och slut som jag är! huhu Men men så kan det vara ;) och det är ju bara Jul en gång (= STRESS!!!!!

Skolan gick iaf bra! väldigt lång dag också ;) haha Nee den var kort^^ Klockan är u 15.09! Jobbar till 18.00 sen imorgon börjar jag 10.00-18.00! Sen blir det nog kanske att jag kommer jobba lite på lördag också! Så får se hur mkt prov jag kommer hinna med XD Är ju så mkt i skolan nu innan lovet :O huhu snart äre Jul och jag har fortfarande inte köpt en enda julklapp :O "panik" Den börjar allt komma nu! Men vet ju inte vad jag ska köpa till nån :O DRYGT! Ingen fantasi i mitt huvud^^

Me nu så ska jag fortsätta jobba ;)


OPS!!!!!!!!!!!!!!

Va tycks om min nya design?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0