2a Advent! - jag är redo på det!

Jaa nu är jag redo att tända ljus! Förra söndag då det var 1a advent så hade jag helt och hållet missat det :O Men nu missade jag iaf inte 2a advent ;) hihi Snart är det julafton (A) hihi Och snart är det JULLOV =D å vad jag längtar till det är lov och man får slippa skolan ett tag^^ så skönt <3



Imorgon är det skola IGEN! känns som om det bara är plugg plugg hela tiden! Och på morgonen så drar jag nog till körskolan och pluggar lite teori! trök! måste det vara så svårt för? Men det ska nog gå bra sen när det är dags ;)

Min dag idag suger! är på så dåligt humör så det finns inte^^ ont i huve och irriterad på allt som kommer fram! Vart nästan arg på kassörskan inne på Willys för hon såg så "trött ut" va är det att bli irriterad över? Och så är jag så jävla stressad så det finns inte :O Prov imorgon och hur fan ska det gå? :O shit! Och nu håller jag på att tvätta! Härliga söndag.... Pappa och Anna kommer hit senare och pappa ska börra upp gardinstången! så ska jag sätta dit julgardiner^^

Ha en bra dag alla för min kommer suga!

Kommentarer
Postat av: Sabrina

söt header & fin blogg: )



får väl tillägga att jag tycker du skall kika in min blogg, har precis fått chihuahua valpar:D

2009-12-06 @ 19:30:21
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/
Postat av: Sabrina

SV;

Ja, det är jättekul & spännande:D nu ligger dem ju bara där och äter.. men när dem blir lite äldre och vandrar omrking och inte är blinda, så kommer det bli riktigt kul :D



Ja, läskigt är det. Speciellt nu i början också. Kan ju dö närsomhelst, så lite orolig är jag allt.. eller jättemycket!

2009-12-06 @ 20:13:25
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/
Postat av: Sabrina

SV;

Ja precis. Dem första dygnen är ju alltid kritiska!

Men har vägt dem idag och dem har gått upp en massa. Så det ska nog inte bli så dumt :)



Ojdå :) vad är det för ras då?

Förstår det, man får vara inställd redan från början att dem skall bort. Lättare så!

2009-12-06 @ 20:36:01
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/
Postat av: Sabrina

SV;

Men pudlar är söta :) har också haft en. En dvärg pudel, fast vi klippte den inte som pudlar brukar. Tycker det e sötare utan pudel-klippningen : )



men det är ju himla bra att dem är allergi-fria! :D

.. Vilken tur det : ) kan man ju alltid hälsa på valpen iallafall

2009-12-06 @ 21:14:41
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0