Twilight -När jag hör din röst

Nu ligger jag i soffan och myser med Tyson, han sover som en stock och ligger och kurrar (A) Så passar på att läsa en bok som köptes idag ;) När jag hör din röst Den som inte vet vad det är för bok så är det Twilight, andra boken (= Ville köpa 1an men den var slut :( så får köpa den senare ;) Jag som sa att jag ska vänta med att läsa bökerna för jag vill se den på bion i november men jag kunde inte hålla fingrarna i styr :O och den är skit bra, spännande redan från början^^ 


"jag har inte lagt ett öre på någon present", försökrade Edward. Han strök undan en hårslinga från mitt ansikte, och berörningen fick mig att rysa av välbehag. Jag drog ett djupt andetag och vände mig mot Alice. "Okey, ge mig det", suckade jag. Emmett skrockade förtjust. Jag tog emot det lilla paketet och himlade med ögonen mot Edward medan jag stack in fingret under papperskanten och drog i tejpen. "Jäcklar", muttrade jag när pappret skar in i huden. Jag drog ut fingret för att undersöka skadan och en liten bloddroppe trängde fram ur det hårfina skärsåret. Sedan hände allting väldigt fort. "Nej!" vrålade Edward. Han kastade sig över mig och vräkte ner mig på bordet. Det föll omkull, precis som jag, så att tårtan, presenterna, blommorna och tallrikarna flög åt all håll. Jag landade bland kristallskärvorna. Jasper dunsade emot Edward med ett ljud som av fallande, kolliderande stenblock. Ett annat ljud hördes också - ett ohyggligt morrande som verkade komma djupt inifrån Jaspers bröstkorg. 

Så grymt spännande =D Nu så ska jag läsa vidare ;) 

Kommentarer
Postat av: Laila

Jaa=) Vad ska du göra ikväll då? =)

2009-08-23 @ 20:49:35
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: ewee :)

jag vill veta vad som händer sen :o

2009-08-23 @ 21:23:51
Postat av: caroline andersson

god kväll:D

2009-08-23 @ 22:38:02
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0