Natt bloggning....

God kväll på er alla (= nu är klockan över 12 och jag börjar bli trött :O har fan hållt igång hela dagen^^

Gick upp samtidigt som emil även om jag inte ska till skolan (är ledig varge fredag) så tog med mig disse på promenad och vi gick md emil en bit till skolan sen så vände vi och då gick jag hem till mamma för att se om hon var hemma men det var hon inte! så vart kvar en stund för syster var hemma så kollade lite på film med henne... sen så vandrade jag hem igen med disse och började plocka och så. sen så hade jag lite tråkigt så jag gick till tvätt stugan och tvättade^^ Inte illa va? tvättade 2 maskiner (= hihi sen kom syster hit och vi spelade lite och så, sen drog vi upp på stan köpte en brödrost^^ och så till djuraffären för att köpa matskålar till Tyson (= han kommer ju idag/ imorgon (klockan är ju över 12 så jaa)  sen vandrade vi hem till lägenheten och då hade Emil kommit hem^^ var hemma en sväng sen drog jag och emil upp en gång till stan och handla lite mer saker till Tyson ;) blir nog bra =D sen bjöd pappa och anna hem oss på mat, så då åkte vi ut till sörvik och åt och jag plockade lite med de grejer som jag har där och jag hittade äntligen min kamera sladd =D hihi sen så skjussa pappa hem oss (= sen har jag bara plockat med saker och försökt fått nå ordning på allt (= sen så satte jag och kollade på Mamma mia (= hihi



men nu så ska jag nog försöka sova (=

Kommentarer
Postat av: Filippa

Det kommer inte hända så jättemycket nu i helgen. Ska snart ner till stan. Men sen vet jag inte om vi ska göra något mer.



Kram Filippa!

2009-08-22 @ 10:29:58
URL: http://badfiorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0