Löning today ;)

Hejsan  =D 
Nu har jag kommit ut ur en varm och skön dusch =D 

Jag och Emil gick in för att duscha och som vanligt så stänger man ju alltid dörren men när vi stängde så kommer Tyson och börjar gnella och skrika så vi öppnade dörren och han satt och smög på vattnet och så flög han på mig en vända :O och så sprang han allt vad han kunde därifrån.. så knäpp han är XD 

Löning idag...
Idag fick jag ju då min lön ;) När jag såg hur mkt det var så tyckte jag att det var väldigt lite mot vad jag hade förväntat mig^^ Men sen så ringde Anna upp och hörde om min lön kommit in och det hade den ju och så sa hon att Johan glömde lägga in för det som jag jobba i Juni så jag har 55H som jag ska få betalt för så skulle få det imorgon (= Och så vart jag tvungen att betala skatt så får lite i sommar också eller när det nu är XD 

Nu ska jag och diska för Emil årkar inte....  Vart iaf as glad för lönen <3
Puss och god natt 

Kommentarer
Postat av: Carro

svar:godmorgon :)

2009-08-26 @ 09:40:41
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: Carro

svar:godmorgon :)

2009-08-26 @ 09:40:44
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0