Leksand (=

Hejsan^^
Sorry för den hämskt dårliga uppdateringen!
Har vart på en liten semester med familjen Windahl.... Mysigt (= Vi har vart i Leksand ;) vart på sommarland 2 gånger och härjat ;) mkt skojj har hänt xD Vi har spelat fotboll ;) tjejerna mot killarna XD vi var nära på att vinna men killarna kom igång mot slutet XD Och så har jag och ida klättrat i klätterväggen ;) vi båda kom högst upp =D

+Jag och Emil har sovit i tält... det var as länge sen jag sov i tält XD mysigt (=

Det har iaf vart kul och i Leksand (= Och nu sitter jag hemma hos emil på hans rum och väntar på att han ska komma hem, han är på nå möte om skola och så  om han ska kunna börja i Ludvika (= Så hoppas det går vägen ;)


Jag och Ida som klättrar ;)

Kommentarer
Postat av: nadja

hur går det då? :D får han börja? :)

2009-08-10 @ 20:52:56
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: nadja

okay :) skoj! johan ska kanske börja jobba på akropolis här i ludvika :)

2009-08-11 @ 12:34:49
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0