Lägenhet^^

Hejsan (= Och hur mår alla idag? =D
Jag har haft mkt för mig i dag och kikat runt på stan xD Gich upp vid en 10 tiden och gjorde ordning mig och sen vandrade jag och älskii ner till stan och kika och var till Ludvika hem och pratade med dom (= gick ju bra... Sen så kom Emils föräldrar ner hit och de kikade runt på den stora stan och så var vi och åt på China (A) Alltid lika gått =D Tack tack =D

+Lägenhet.....
Vid 6 tiden när Mamma hade stängt butiken och anna stängde sin så mötte dom oss vid lekparken och sen så gick vi och kollade på en lägenhet XD Den var as mysig (A) Köket var fint (= Det var ljus lila skåp, svarta bänkar och kaklet var svart och vitt (= as fint ;) Toaletten var också fräch och så och det fanns många gaderober XD Rummet var också fint^^ En sorts grå fondvägg var det så färgena passar ju as bra till mina och emils möbler och så som vi vill ha det XD hihi Så Hoppas Hoppas att allt kommer gå bra nu och att allt blir som vi tänkt så det blir bra (A) hihi Skulle ju vara as kul iaf (A) Passar mig perfekt med färgerna och så (A)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh fan va jag blir avis, fan va kul :D men hur ska ni ha råd om båda går i skolan får du jobba extra även fast du går i skolan? <3

2009-08-04 @ 10:46:50
Postat av: nadja

åh va skojjigt emmis :)

2009-08-04 @ 19:01:34
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: ♥ Madde

Ska ni flytta ihop? :D

2009-08-05 @ 22:31:43
URL: http://madde91.blogg.se/
Postat av: Emma

PARTY HOS EMMIS ;D

xD

2009-08-10 @ 11:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0