Hphs 07

Japp det är min klass det ;)

Hur mår alla? Har haft det väldigt svårt att vara aktiv här på bloggen för jag har tuvär inge internett där hemme "/ Men nu när jag sitter i skolan så tänkte jag iaf att jag kan skriva lite (=

Livet i lägenheten....
Det går bara bra men det är än mkt saker som inte har fått sin platts men det ska väl snart bli ordnat (= Massa kläder som står i påsar för det får inte plats så måste ordna platts för allt det också :O huhu På lördag... Får vi hem våran lilla Tyson ;) hihi (det är våran katt) så idag ska jag och emil åka och fixa lite grejer till kissen kommer hem (A) hihi Laga mat, diska, tvätta och städa.. det är väl den dryga delen av allt^^ Men det ska vi nog allt klara av ;)

Men nu vet ni iaf att jag lever och så och så har ju även skolan börjat :O Går sista året nu och det känns bra som fan kan jag lova ;) hihi snart STUDENTEN =D Blir att räkna ner dagarna framöver XD

24 dagar kvar till jag blir 18m =D wieeee <3


Ha det så bra alla och jag lovar att skriva mer sen (=

Kommentarer
Postat av: Filippa

Haha! Okej, vi fick typ bara gå igenom en massor av saker. Men imorgon börjar lektionerna på riktigt suck.

2009-08-20 @ 14:13:03
URL: http://badfiorna.blogg.se/
Postat av: nadja

EN VECKA TILLS JAG BLIR 18 WÖÖÖÖH ! :D

2009-08-20 @ 18:19:36
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: Johanna

När blir det inflyttningsfest då? :)

2009-08-20 @ 21:02:48
Postat av: nadja

klart det blir de, fy va skoj :D

2009-08-21 @ 17:59:16
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0