Hemma^^

Nu har jag och älsklingen kommit hem från stan (= Vi vart kvar där ett tag XD hittade lite smått och gått ;) Tyson har inte haft sönder nått iaf under tiden vi var borta ;) 

Inköpslistan.......
Ungsvantar 2st  118:-
glasburk till oboy  65:-
isform   29:-
glas 6st   175.50  (25% rea) 
kolegeblock rutigt  19:-
pocket 5st  308:-
engelsk synonym ordbok 159:-

Totalt....     873.50 kr 

Det var då allt som vi köpte denna handling (= 


Nu ligger Emil i soffan och läser en av sina nya böker XD jag ska nog också kanske läse någon ;D hehe om jag orkar XD Men tänkte jag skulle skriva lite och försöka bättra mig med det XD haha   Tänkte också att jag skulle kunna ladda upp lite bilder från lägenheten (= 





Och så blire någon bild på Tyson ;) 




Men nu har jag ju hunnit med mkt känns det som ;) 
Och nu kom pappa och Anna på besök och lämnade lite mer kläder mm (= 


Kommentarer
Postat av: tina

jätte fin lägenhet juh :o avundsjuk ;)

2009-08-24 @ 12:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0