film mys med älsklingen <3

Nu har jag och älsklingen ätit en riktigt god måltid ;D Vi har ätit rester från igår då vi gjorde en sån god chiliconcarne gryta XD mumms (A) Och nu ska vi plocka undan och lägga oss och mysa framför någon bra film ;) massa mya <3 kanske läsa lite mer i boken? går knappt att slita sig så bra som den är XD 

Dagens händelse.... 
Idag när jag och älsklingen gick runt på stan så gick vi förbi mammas affär, stod en man i kassan och prata med mamma... När mamma såg att det var vi som gick förbi så vinkade hon att jag ska komma... Kände igen den lilla mannen lite, men när mamma frågade mig om jag känner igen honom. men jag sa att jag inte viste, men djupt inom mig så viste jag lite vem det är. Och mamma presenterade honnom som hennes farbror, alltså min morfars bror... Min morfar är död sen 12-13 år sen och när jag var mindre så kommer jag ihåg att min morfar och hans bror såg ut som tvillingar. Och efter morfars död så var jag och handla med pappa och syster, jag och syster vandra runt i butiken medans pappa plocka sakerna som han skulle ha... Och när vi går där i butiken så ser vi en människa, morfar :O men vi båda viste ju att det inte kunde vara så, för vi viste ju att han inte fanns mer. så vi stod och smög på han tills vi kutade till pappa och var helt "förtvivlade" han följde med och så hälsade han på han för pappa kände ju igen han för det var ju morfars bror (= Vi stod blyga bakom pappa och flina lite... Men ända sen jag föddes så har jag alltid haft 2 morfar, för mormor och morfar hade skiljt sig när mamma var liten och så träffade hon en ny, så min låtsas morfar har alltid funnits och har alltid sagt morfar till han, så jag har den bästa morfan <3 

Men nu så ska jag hjälpa älsklingen att diska innan vi kollar på film ;) 
Fick bli en lite äldre bild på mig och älskii <3

Kommentarer
Postat av: Laila

hehe sött =) formar är ju bara att köpa :P

2009-08-24 @ 23:54:56
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej =)

Hoppas allt är bra och jag tänkte nu berätta

att jag har en tävling på min blogg där du kan vinna en Olivoljelotion.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-lotion.html



Vad jätte gärna med

Kram//M

2009-08-25 @ 01:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0