Borta bra, hemma BÄST =D

Hejsan =D 
Nu sitter jag här hemma hos mamma i mitt egna rum och bara njuter av att få vara hemma (A) 

Borta bra, hemma bäst <3

Har haft det kanon i Leksand och i vansbro men nu är jag iaf hemma =D Har träffat pappa, anna och kusin och faster, farmor och farfar och även syster mamma och anders =D Känns kanon ;D Har bara tagit det lugnt här hemma och njutit av det, har duschat och haft hårinpackning och ansiks skrubb (tar bort döda hudceller) kan allt behövas nu nar jag har bränt mig i ansiktet av solen då när den kikade fram =D  Har även kollat runt på bloggar och läst, läst solo har jag också gjort ;) Höstmode <3 

+ imorgon blir det att dra till frisören för jag ska redan vara där kl 10.00 s¨d¨blir det att färga och klippa så hoppas på att resultatet kommer bli kanon ;) hihi 

Och så har jag kollat på Paris Hilton new BFF... Inte ett så hurra program men var tvungen att kolla för ville se vem hon valde och Paris valde den jag tyckte =D Wiee för det ;) 

Min åsikt om Paris nwe BFF
Vanessa... Läskig typ, hon var så besatt av henne och bara slänge ut sig komentarer till paris hur fin  och sexig hon är och blaa blaa.... Hon skulle aldrig kunna säga nej till Paris och en vän ska säga ifrån om det är nått som är fel! Eller hur? Så henne spolar man... 
Brittany... As söt tjej som har humor och skratt (inge fejk skratt) Hon är mer som en vän ska vara mot en vänn... Man ska inte beundra en vän bara för att hon är känd, man ska beundra sin vän för den, den är... så äre bara =D En vän ska ju finnas där som man kan skratta med och massa så jag tyckte Paris valde helt rätt av dom två (= 

Åsikt om programet....
Min åsikt om själva programet är att jag tycker det är en ganska "korkad" program för programmet går ju bara ut på att det ska bli bitch faijt.... Bråk och tjafs som tjejer är välldigt bra på som man kan säga^^ Och Paris har ju inte gjort sig berömd själv! Hon föddes det för hennes familj... Men men Kommer säkert bli någon till "kändis" som kommer starta ett sånt där program^^ Och med kändis så menar jag ju inte Kissies, hon har ju härmat Paris som fan... haha hallå? 



Men nu så ska jag nog måla naglarna i nån söt färg (= hihi  Och så måste jag allt ta och fixa naglarna :O Det känns så obehagligt när de är korta :O måste fixas iaf innan skolan börjar :O huhu Inte långt kvar nu... Hoppas att älsklingen kommer in här på högberget för då flyttar vi ju ihopp och vilken lägenhet vi ska ha isåfall är redan bestämt (A) Och så ska vi skaffa katt, Emil är envis och vill ha med sig sin kisse katt Tyson ;) hihi Och han är leveransklas nu på torsdag skulle ju vara as bra om vi skulle ha kunnat flyttat in då eller någon dag senare, bara det blir innan skolan börjar (alltså måndag) 
Men nu så ska jag fixa naglarna ;) Puss <3
Och jag lovar att min uppdateringen kommer bli så mkt bättre :O <3

Kommentarer
Postat av: nadja

hehe de vet jag inte ;) har inte planerat så långt än. men vi kommer bo i hagge så länge iaf :D och när jag har gått ur skolan ska jag inte bo kvar i ludvika iaf :)

2009-08-12 @ 15:52:58
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: nadja

typ :D hihihihi! ska du också supa i helgen eller ? :P

2009-08-12 @ 20:48:57
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: nadja

typ :D hihihihi! ska du också supa i helgen eller ? :P

2009-08-12 @ 20:49:01
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0