-`Överskrift´-

Ja den här överskriften.. har typ alltid problem med den? Någon annan som har samma problem?

Aja nog om skit snack som inte är nå viktigt XD hehe Sitter i skolan nu och kollar runt på kläder (A) mumms, får ju min lön idag eller imorgon.. tar lite längre tid att få över min lön för jag har en annan band än vad elkedjan har eller hur det nu är XD med hoppas den iaf kommer imorgon så jag kan shoppa (A) Vill handla så massa mkt höst kläder (A) hihi längtar.. och så måste jag ju åka til blge med Emma ;) det är ju alltid kanon där med dig XD


Vill shoppa nu (A) blir besatt av allt XD haha Kanske köpa en ny tv? en plattis så blire lite störra utrymme i lägenheten ;)

Men nu måste jag plugga med här på lektionen XD Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

aharu!

Blge är då alltid super skoj med dig :D ..

När? , nästa vecka eller ,,.,, imorrn? (a)

2009-08-25 @ 13:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0