Sommar<3

Hejsan (= Nu vill jag att all snö ska försvinna så att sommaren kan komma och ta mig med storm (A) så nu igen som jag har gjort lite ett tag så tänker jag fuska lite med att gå och sola i solariumet (A) det är absolut inte långt dit, typ 20 meter från dörren till soldörren xD Det är alltså på andra sidan gatan =) och jag tycker att det är det frächaste solariume som finns i Ludvika... det är så snyggt och så nytt alltihopa, fast det är bara det att det är en aning dyrt "/ För en 15 minuter så kostar det 50 kroner och det tycker då jag är dyrt men det är ju så frächt så vad gör man inte?

Nu så sitter jag vid min nyinköppta dator och tästar skriva (= Fixat mobilt bredband nu så nu kommer jag kunna blogga när jag sitter till/ hem från emil ;) det var väl bra det? jag ska göra ettförsta försök imorgon med att åka med den här på tåg och hoppas att internettet funkar bra^^ annars blir jag suris XD Men jag får tänka posetivt ;) hihi

Men nu så ska jag gå och tvätta bort sminket och sen ner och sola ;) Mumms <3 puss på er

Kommentarer
Postat av: vesna

nicee =)



bara bra tack .. gjort idag? :*)

2009-04-02 @ 20:36:21
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0