Påsklov^^

Hejsan! Hoppas ni alla mår bra? Själv är jag en aning trött och ont i huve, vart inge blogg skrivandes igår.. hade liksom ingen tid för det :O Degen igår vart rolig ;) Efter skolan så gick jag å Emma på stan med Elin^^ Sen så vandrade jag å emma hem till mig och kollade på Taken, sån jävla bra film :O  den förelsår jag lätt att se på ;) 

Sen så kom Emil och då var vi och åt p donken ;) liak gått som vanligt^^ Senare mot kvällen så började vi göra orning oss.. ska skriva mer om den här dagen sen när jag får upp mina bilder så jag kan visa hur snygga vi var ;) Mamma sminkade mig ;) Hon är makeupp artist så det är kul ;) för hon ställer alltid upp om dt är nått som man behöver hjälp med (A)  Och så vart det att madde följde med ändå ;) Kunde inte bli så mkt bättre ;) Skut kul =D Jag, emma, å madde var utklädda men det var inte emil xD haha synd det "/ 

Efter emma å madde hade dragit hem så vart det nå jävla slaksmål^^ Fyfan, det vart väl någon person som var blodig i ansiktet "/ lite läskigt tycker jag att det är, och så hamnade typ en under en annan så jag blandade mig i lite för att få upp en men det gick inte så bra och det var då inte en sån stor idé att försöka äns en gång "/ Sen åkte jag å älskii hem och somnade fan på en gång jag la huvudet på kudde =D vaknade mitt  natten och hade en sån jävla huvudvärk :O 

Nu i morse så började jag ju 10.15 och idag så skulle vi bada på idrotten och det kändes drygt... Känndes ännu drygare att emil fick sova och inte jag :O huhu :( Och sen så fick jag det så skapligt stressigt^^ Men jag han väl dit och hoppa i badkläderna å så XD Jag å emma lekte och stoja i vattnet och nästan dränkte varandra xd så kan det gå ;) Men jävlar va skönt det var att bada för både huvudet och magen^^ skönt skönt.. Nu sitter jag hemma hos mamma och väntar på att bussen ska gå så jag kan komam till min Emil <3 bussen går inte förens 13.45... as låmgt kvar :O 

Men nu äre iaf äntligen påsklov så skönt och efter den veckan så har jag 2 veckors APU.. snacka om skönt! slippa skolan i 3veckor nu :O wieee <3 Och nu så är det inte lång tid kvar för Thereses bäbis sk atitta ut :O gud så fort det har gått! 

Men nu så ska jag städa klart här så att tiden går lite fortare (= PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0