Ny dag 090407 - Tisdag

Hej allihopa (= Hoppas ni sovit gått inatt? och även vaknat på rätt sida av sängen ;) Kan alltid vara bra att vara pigg och glad en sån här vacker vår dag i April (= Själv så mår jag bra och så är allt klart för morgondagen inför 80-talsfesten! Så skönt det känns^^ jag ska då gå med de 3ena (Emmis Jag, Emil och Emma) wiiee... det kommer bli så kul och så har jag tänkt på vad jag ska ha på mih ! Blir nog en rosa tröja och ett par gröna leggins och et par rosa, svart randiga benvärmare^^ Snyggt va?

Jag hade ju då betämmt mig att jag skulle lägga mig tidigt igår kväll för att plugga på religion provet^^ Och när jag stod i duschen så kom jag på att jag skulle göra muffins eftersom de skulle man ju ta med sig till idag :O Och så jag skyndade mig och började göra chokladmuffins 20 i 10 i går :O och då vart ju inte min plan så jävla bra^^ Och när jag väl kom i sängen så hade jag glömt skriva upp vilka sidor som provet skulle vara på.. och jag vågade inte skriva nå sms till Emma och fråga vilka sidor vi hade på^^ så det vart då inte att träna på det :O

Men jag sov iaf gått under natten så det var ju bra det iaf ;) Och första lektionen idag var religion och de vare då prov i^^ Men det gick väl ganska bra eller så, så jag hoppas på ett g iaf :O Fast det skulle inte göra nått om man fick IG så det var ju bra det ;) Sen efter provet så fick vi sluta och då gick jag å emma ner till tanka och tog ut pengar eftersom vi ska köpa 80-tals biljeterna idag ;) wiee så nu känns det bra =D Och imorgon så äre konferensen som vi har anordnat^^ hoppas det kommer gå bra !

Och sen efter skolan så ska jag å Emma tränna, men jag kom på att jag glömde handuken så jag får duscha hemma :O Det som är så skönt att duscha på en gång när man tränat (A)

Men nu så ska jag vara engaskerad i det här, Puss


Kommentarer
Postat av: klara

härlig blogg!

2009-04-07 @ 11:54:33
URL: http://woermann.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A

sv; ja, den va lyckad ;D

hehe, okej ;P



allt bra idag annars?

<3

2009-04-07 @ 15:23:10
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0