Kan något roligt hända?

Hejsan!

Nu sitter jag här och har välldigt tråkigt^^ huhu Hoppas  ni har det roligare, vad har ni gjort idag? Har gjort mig ordning och så och det var skönt att skämma bort sig själv lite med hårinpackning och ansiksmask (A) mys mys Och nu funderar jag på att gå upp till stan och kicka lite om det finns nått intressant (= 

Min outfitt idag (= Va tycks?
Det är mina två nya tröjor som jag har på mig som jag köpte igår, båda är från Gina (= 




Jag har ju så mega tråkigt och det är ju inte så specislt kul att gå p stan själv och syster vägrar följa med :( huhu Och så ska jag ta halv 8 tåget till Emil och det är ju ett bra tag kvar tills dess... Så PUSS så länge <3




Kommentarer
Postat av: Anonym

jo men puss på dig med :D !

2009-04-17 @ 13:13:01
URL: http://madde91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0