Grattis mamma =D

Hejsan bloggen =]
Vad har alla hittat på idag då? 

Min dag har sett ut så här:
Har vart på elbyrån och  jobbat från 10-18.00 det vart ju att jag fick stänga butiken eftersom Annas pappa åkte ambulans till mora så då åkte Anna till vansbro för att vara med sin mamma (= Men det gick bra och jag fick ut dagskassan och inget krånglade ;) wieee 

När jag stängt och fixat så gick jag till mamma som har sin egna butik "Life, Hälsokost" så gick in till henne och väntade på att hon skulle bli klar XD Och idag är det hennes födelsedag så när vi kom hem så hade cassi fixat mat så då vare bara att sätta sig och äta, och så vart det tårta efter ;) Mumms och så var även mormor där när vi kom hem (= Och hon såg välldigt ovanlig ut XD Hon har sparat ut sitt gråa hår.. Jag som ALLTID har sett henne i mörkt svart hår och nu vipps så är hon ljus men hon var fin i det =D Så mamma har öppnat paket och så ;D Utav mig och syster så fick hon ett silverhalsband och 3 stora fina röda rosor (A) hihi hon vart gätte glad för det ;D Sen så kom det lite mer besök och då vare Anders syster och man och deras barn och deras barnbarn Milton :D Och gud så söt och stor Milton har blivit :O Och han babblar på så mkt XD gullunge är han ;D 

Men nu så ska jag lägga mig =D Och imorgon så är det sista dagen på Apun ;D och så ska jag och Emma gå och luncha imorgon ;) mysigt va? :D

Hörs imorgon alla :D Puss <3

Kommentarer
Postat av: Marie

Jaa precis :D haha det är ju så

2009-05-02 @ 22:28:28
URL: http://missmarissa.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha jaa det var kul å göra såna :P

2009-05-02 @ 22:39:10
URL: http://missmarissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0