Gosar med voven <3

Hello =D

Nu sitter jag här igen, har gjort en sockerkaka fast det har inte kommit ut ur ugnen än^^ seg sak är det xD Men den blir nog bra ;) Och så har min lilla gosiga hund Disela (= hon är verkligen en som kan göra en extremt glad :D min bäbis <3 hihi Och idag så ska jag komma i säng tidigt^^ för imorgon så ska jag upp tidigt! ska vara i skolan 07.30 och det är välldans tidigt :O så jag ska åka med pappa in till stan imorgon och han åker vid en klockan 6.00 så släpper han av mig hos mamma så jag blir att var där tills jag ska till skolan (= Och så ska jag lämna grejer som jag ska ha på 80-talsfesten ;) wiee så kul det ska bli =D


Kommentarer
Postat av: Anonym

okej:)

2009-04-07 @ 19:07:34
Postat av: Anonym

söt hund du har :)

2009-04-09 @ 22:13:32
URL: http://glorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0