God morgon (=

God morgon på er (= verkar bli en solig dag idag :O gud så roligt och mysigt (A) hihi Sovit gått har jag också gjort! har ni? Det är så skönt att sova :O kom i sängen ganska sent igår det han bli vid en 12 innan jag la mig xD Och idag så ska ju jag åka till vansbro^^ så jag kommer säker skriva nått på tåge när jag sitter där och har det tråkigt :P Så smart jag är ;) Teckenspråk hela dagen är det idag då :O usch så tråkigt! Det är så långtråkigt.... men men, sånt är livet^^^Men nu måste jag göra sissta rycket innan jag och syster tar och går till bussen :P 

Puss <3

Kommentarer
Postat av: nadja

teckentråk :)

2009-04-03 @ 12:26:05
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0