Forgotten?

Hejsan (=
Hur mår alla idag? 
Jag mår bara bra, men är lite trött men det funkar (= Vart ju kvar hos Emil tills idag så jag åkte hem imorse så idag fick jag börja 12 (A) Skönt... Men jag kan inte riktigt förstå varför jag är så trött för jag har ju sovit typ hela natten igenom och så har jag sovit nästan hela bussresan från vansbro till blge^^ Och när jag kom till blge så vare typ 45 min innan bussen skulle gå till Ludvika så då vart det att gå en liten vända på kupolen =D

Nu sitter jag inne på min APU plats och det är ganska lugnt så jag och Anna har kollat  på nått på aftonbladet tror jag det var där de visade ett klipp från övervakningskameror i en matbutik som de har kommit in en tjur i som sprang igenom butiken och var helt galen och jagade folket som var i butiken XD Men det var iaf inte i sverige xD Roligt vare iaf att se på xD HAHA

Och idag så fick jag veta att Therese fick sin Julia igår vid 9 tiden =D Så jäkla kul så nu måste vi ju hitta på nått som vi ska köpa till henne ;) Wiee<3 Vill se Julia (A) Så all lycka till den nya familjen och välkomen Julia =D



Igår så kollade jag och Emil på en film, Forgotten någon som sett den? Jag föreslår att se den för den var riktig bra och spännande film som man fick lite utbrott på xD Först i början av filmen så var jag ganska irriterad på filmen "/ Men när man kom in i filmen så var den riktig bra ;)



Du som sett den vad tyckte du om den? Vad var bra eller dåligt i den?

Nu så ska jag fortsätta jobba lite så får se vad jag allt hittar på ;)
puss

Kommentarer
Postat av: nadja

ÅH. vad kul :D en liten julia åh :) kl nio på kvällen eller morgonen? :)

2009-04-27 @ 17:04:21
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: EN STRIPPAS BEKÄNNELSER

snygg blogg:) läs gärna om mitt liv som strippa i stockholm och i amsterdam, kram!

2009-04-27 @ 18:37:15
URL: http://kolomiyka.blogg.se/
Postat av: sannie

söt!

2009-04-27 @ 21:05:04
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: amanda

of course!

2009-04-27 @ 22:35:38
URL: http://amananda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0