Apu -Elkedjan

Hejsan! hur mår alla? Själv så mår jag bara bra (= Sitter på elkedjan nu.. Idag så är det första dagen på Apun fast jag har ju vart här tidigare  och även jobbar här xD haha så för mig går det bara bra ;)

Idag gick jag upp kl 7 för jag stnnade kvar hos älsklingen =D Mys mys så idag så tog jag bussen som gick halv 9 så jag behövde inte gå upp as tidigt ;D så idag så började jag då kvart i 12 (= Så blir kvär här ända till stägningen ;) Så det blir ju bra... Och i går så vare 18 månader (i och ett halv år) med älsklingen (A) hihi Tiden går så fort! Så igår vart det tårta och massa gått men det var inte för mig och Emil för det var till hans lillebror som fyller 11 på tisdag så de vart lite firande nu den här helgen (= Och jag vet att jag har vart riktigt dålig på att skriva på bloggen nu under helgen så sorry för det (=

I helgen så har vi vart ute en hel del och hoppat lite studsmatta ;) Och cyklat och jag har kollat när emil hoppas å sånt med cykeln ;D hihi Så det har inte blivit så mkt film (=

Nu för ett tag sen så ringde min läkare från Uppsala och berättade att jag har en tid i Uppsala nu på FREDAG =D Så glad jag bli^^ Ska vara där 09.40 på freda morgon (= Så det blir nog kanon så då ska jag å mamma åka dit på torsdag och sova på hotell (A) Så mysigt hihi =D

Så nu vet ni lite vad jag har gjort och gör ;) Så ha en varm dag idag ;) PUSS

Kommentarer
Postat av: Zandra

sv: haha, ja :P

allt bra idag då?<3

2009-04-20 @ 16:39:14
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Zandra

sv: jaha, okej! :D

jo, det är bara bra :)



vad gör du då?<3

2009-04-20 @ 19:12:25
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0